Direct naar inhoud

Hoe zet je contactkanalen juist in?

Evenement , bekijk alle | | Locatie: Online

Op dinsdag 9 december is er weer een online bijeenkomst van Community Omnichannel. Deze keer gaat het over hoe je contactkanalen goed inzet. Hoe bieden we altijd ‘de juiste deur’? Ongeacht de vraag van een inwoner of ondernemer, het gekozen kanaal of de organisatie erachter? Hoe kan het ene kanaal het andere kanaal daarbij ondersteunen? En hoe verwijs je door?

Programma  

Pepijn van Aken en Nicole Verhoeven, beleidsadviseurs van de afdeling Dienstverlening van het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, proberen antwoorden te geven op die vragen. Ze zullen ook vertellen over de initiatieven binnen het dossier ‘Loketfunctie van de overheid’. Publieke dienstverleners, departementen en medeoverheden werken samen aan de transformatie van de overheid om dienstverlening te realiseren die aansluit bij de behoeften en leefwereld van burgers en ondernemers. Een overheid die goed bereikbaar en toegankelijk is. De juiste inzet van contactkanalen is daar cruciaal in.

Meer informatie

Kijk voor meer informatie op de website van Gebruiker
Centraal: Online bijeenkomst Omnichannel: hoe zet je contactkanalen goed in?