ICTU als werk- en opdrachtgever
Over ICTU
Onze missie: samen werken aan een betere digitale overheid. ICTU staat overheden bij met het invullen en verbeteren van de digitale dienstverlening met ICT. Als advies- en projectenorganisatie maken wij het werk van overheden makkelijker, efficiënter en beter. Wij werken voor de overheid, en sámen met de overheid doen we het voor Nederland. Omdat we bij ICTU geloven dat mensen de beste overheid verdienen. Dat maakt werken bij ICTU leuk, boeiend én relevant.
Veel overheden, burgers en bedrijven gebruiken producten die ooit bij ICTU zijn gerealiseerd. Denk aan DigiD, Overheid.nl, Staatscourant online en het Burger Service Nummer.
Meer weten over wat ICTU doet? Bekijk de korte animatie!
Onze medewerkers
Bij ICTU werken rond de 600 enthousiaste en gedreven medewerkers, met een kern van eigen professionals en een grote flexibele schil. We werken in enkele tientallen projecten, vanuit verschillende domeinen en voor verschillende overheden. Werken bij ICTU betekent dat je kunt bijdragen aan oplossingen voor actuele complexe maatschappelijke vraagstukken waarbij eigen initiatief en creativiteit worden gewaardeerd.
Wil jij weten hoe het is om bij ICTU te werken? Bekijk de korte video’s over onze collega’s Ilse, Robert en Serina. Nog steeds nieuwsgierig? Maak dan kennis met korte verhalen van meer ICTU’ers.
Onze cultuur
ICTU vormt een creatieve en pragmatische werkomgeving. We hebben een open en informele cultuur waar kwaliteit en innovatie hand in hand gaan. ICTU'ers werken met veel plezier en gedrevenheid aan projecten met maatschappelijke toegevoegde waarde.
Bij ICTU kun je voor een groot deel zelf invulling geven aan jouw ontwikkelpad. Leren en ontwikkelen is een belangrijk uitgangspunt bij ICTU.
Onze arbeidsvoorwaarden
ICTU volgt de ambtenarenwet en de CAO Rijk, en medewerkers in dienst van ICTU leggen de eed- of de gelofte af. Ook kun je rekenen op 16,37% van je salaris aan individuele keuzemogelijkheden in het arbeidsvoorwaardenpakket (IKB, het individueel keuzepakket dat is opgebouwd uit onder andere vakantietoeslag en eindejaarsuitkering), een goede ABP-pensioenregeling en volop opleidingsmogelijkheden.
Om hybride werken te faciliteren heeft ICTU regelingen voor het aanschaffen van voorzieningen voor een goede thuiswerkplek.
Onze locatie
Onze (hybride) thuisbasis is ons kantoor in Den Haag aan de Wilhelmina van Pruisenweg 104, bij NS-station Laan van NOI.
Lees meer: vijf redenen om bij ICTU te werken.